Provridit en häst

Hej å hå.. jag tror jag e kär.. haha jo det e jag..
i tisdags va jag å provred en häst annapanna igentligen skulle ha men hon struntade i den då hon tyckte den va för gammal.. ok hästen är 27 år.. men tro mej hon va som en 5 åring... pigg som en mört och trevlig samt rolig att rida :)
Hon är en blandning av lippizanare å nått mer... minnet bra men kort hehe...
Hon är iaf stor och svart.. och så otroligt söt... men shit.. nu va det ju ett tag sen jag red så.. aa innan man kom ner i riktig sits tog ju en stund då :)
Men men det är som att lära sej cyckla.. å har man väl lärt sej så sitter det.. men det gäller ju bara att komma på hur haha... men iaf så bestämmde jag mej för att hästen ville jag ha.. inte köpa nej nej.. men jag ska ha henne på halv foder och det e ju bra.. för det blir ju inte så dyrt.. gott.. :)
TYvärr kan jag inte lägga in en bild på henne då jag inte hajjar hur man gör från mobilen till datan.. jag satt nog i över en timme med det i går.. meeeeeeeeeen det oteckniska har jag ärvt av min lilla mamma. haha... men jag får ta en bild me en riktig kamera nån dag.. så ni får se hur underverket ser ut.. ska bli så skoj detta.. å Warroo kommer kunna vara med mej där oxå så det e ju bra... Mycket bra motion ju.. :)
Nä nu skall jag och warro dra till jobbet.... så ha en underbar dag alla...
'
tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror det var holländskt varmlod i henne oxå!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback