En halv dag me anna å en stund i solen me haggan

Hej hopp...
I morse kom Anna & Tinan hit för en promenix... vi gick en liten sväng i skogen och Warroo låg som vanligt 1 km framför oss.. *självständiga hund* :(   
Men men det har sina fördelar så jag klagar inte bara i bland... hehe
när promenaden va gjord drog vi till huvudröds hund & Katt.. där handlades grisöron.. citronspray och dyl..
*snyft* dom rosa bajspåsarna vart slut :'(
Sen va det Handla människo mat dax...
Snabbt in sen ut till doggsen i bilen som iof stod säkert i skuggan men aa jag e så nojjig haha...

Tack för dagen Anna å Tinan alltid lika trevligt.. snart dagx me svampplockning me haggan i följe i skogen haha...


När jag käkat hemma så ringde jag haggan helena å frågade om vi skulle ta en promenix...
Shit va varmt det va så det slutade med att vi satte oss längst upp på frisbey banan och tjötade...
Warroo bjöd till lek för helena hela tiden så hon tröttnade och lekte me han.. här e lite bilder på dom haha
image304
image305
image306
hahahaha kolla stilen hahahahaha
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
image307
vilar efter lekandet hahaha
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

image309
image310
Världens vackraste hund!!!!!!!

Det va denna dagen det... nu skall jag lägga mej i soffan och glana på en film...
Tack igen Anna å haggan för en trevlig dag...
Kramar till er!!!
Å köss te tinan från Warroo *Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback