VARMT

hej..
Shit det har varit varm asså...
Men inte har vi legat på latsidan inte... vi har tränar å tränat.. men bloggandet har jag inte pallat me...
I helgen va jag me min kille för att träffa hela hans släkt på en kräftskiva.. hua jag vart nervös men men det vqa bara att ta tjuren vid hornen å åka dit...
Hans syster som då är blind har en ledar hund av rasen lanseer lr hur det nu stavas haha... men så underbar hund å stoooor
!! Trevligt va det iaf.. warroo fick vara hos min Lillebror å hans familj tills vi kom hem senare på kvällen...

I dag har vi varit ute å tränat frittf.. aportering samt inlärningen av krypet!
Det e ju varmt så vi körde inte så länge...
här e lite dags bilder av Tyrannen barbro
image301

här e en härlig bild på katten
image303

Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

:)

Postat av: Maria

Vilken fin bild på missen och Warroo ihop! Hoppas allt är väl med er, kram! :)

2007-08-14 @ 17:17:33
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback