Då va äntligen julen över :)

Äntligen :)

I går va jag och warroo hos mina föräldrar och firade jul...
Men först va vi hos min moster och stora familjen som bor 50m från mor och far :)
Där åt vi jul lunch... massa gott.
Moster som nu har en ny hund (på prov) som är en dobberman tik på 3 år...
fil

Får man säga att hundar e fula så...aaa då säger jag det nu... hon e fulis :P
Men men warroo & hon hade jätteskoj på åkern bakom huset iaf

lek

Efter visiten nere hos moster så gick vi hem till mor &fader... mätta å belåtna fikade vi i lugn och ro..
Medans warroo och deras hundar Moa  & Teddy busade  hej vilt...
Här e ett foto på alla 3... mm teddy e ju bara bebis så jag e lite impad över att han satt stil när jag tog kortet :)

tre

nåväl... nu e julen över...

så... ha en fortsatttrevlig helg :)

avslutar me ett gulligt kort på warroo som tyckte min penna vabra lebbig *asg*
 
hua

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en fortsatt fin jul!

Postat av: Louise

Hey! såg nu att du hade skrivit till mig för ett bra tagsen, men måste ha missat det, vill iallafall tacka för komentaren jag fick, det gör mig glad att man får höra det från andra. *ler* hoppas julen vart underbar och nyår blir toppen för dig. kram kram Louise

2007-12-25 @ 22:28:10
URL: http://krollsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback