Nu så...

Har jag kollan in när jag ska tävla Appellen iaf...
Spännande... :S
Så i går satt jag och gjorde upp en tränings schema faktiskt.. känns lättare så...
Lite mera struktur på träningen och det kan faktiskt behövas i bland..
Ja ja nåväl..
Tyvärr kommer Warroo inte att ställas på My Dog då jag skulle anmäla vart det too  lejt :'(
För det första så¨skulle man bli medlem i SKK... innan man kunde anmäla sej och medlems avg skulle va betalt och registrerad hade jag för mej att det stod... det tog nästan 2 veckor innan jag fick inbetalningskortet..så nu e det försent *jkla skit*
Men men.. tar igen det nästa år... han e ju ändå ingen vänster varvare hihihi...
Nu siktar vi in oss på tävlingen jag bestämmt mej för ist.. och nu jädrans... bort me alla nervositeter och bit i hop å kom igen då!!
Nä nu e klockan alldeles för mkt.. harre gud om 5 timmar e det dags för bantar promenaden med Lindis Och illa fisande Warroo... fruktansvärt... attans jag hajjar inte va han käkat i dag.. jaja...
Godnatt
Tjing


Kommentarer
Postat av: Shanie

Att Storm såg ut som om han hade sålt smöret och tappat pengarna kan ju bero på att han fick finna sig i att sitta kopplad medans vi tände brasa och grillade korv , tänk vilket elände för en matglad kelpie att inte få tag i en endaste liten smakbit ;-)

Postat av: Jenny

Kul med tävling! Det klarar ni galant! Bra att bestämma sig så man har något att träna för. Höjer motivationen o strukturen lite :o)

2007-12-15 @ 18:54:16
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=HoneyPie
Postat av: Tessan

UPPDATERA!!!!

2007-12-20 @ 14:02:19
URL: http://xayides.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback