slarvig

Hej på er som läser..
Fy mej som inte uppdaterar.. jag ska inte säga att jag inte haft tid för tid e la nått jag har :(
Men jag har inte varit riktigt upplagd för det helt enkelt..
Söker ju jobb som en toka.. utan resultat :'(
men nu har jag iaf bestämmt mej för att får jag inget jobb inna januari så ska jag börja plugga till Behandlings ass sen pluggar jag vidare till Hund konsult.. ska ju ro min dröm i land asså...
och då måste jag ha dessa utbildningar med mej :)

Så va har hänt det sista här då...
Vi har faktikst inte tränat så mkt.. tagit en lite pause... men vi skall dra i gång igen på lördag faktiskt..
I bland får man ha ett brejk.
Men i går förmidda va jag och warroo ute i över en timme på en härlig skogspromenad.. så underbart att gå å strosa själv med sin hund i skogen..
cool
På kvällen vid 18 tiden va det dax att ta en promenix med Anna och hundarna... en timmes promenad blev det..
Efter promenaden fick dom springa av sej på fotbolls planen.. haha tog kort...
det va varken dimma lr cigg rök från mej när jag tog korten haha men kolla haha
ti

hfd

jag höll till å me andan haha men ändå denna "rök"
nåväl...
Vid 21 tiden kom grannarna Lindis och David ner och kidnappade Warroo för en sista rundan promenad samt att dom ville ha han hos sej i natt.. han va så trött när dom kom att han ens inte hörde när dom knackade på dörren.. lille tyrannen då...
image415

så jag sa te dom att gå nu inte så långt..

I dag Tisdag...

Så ringde kl 04.00.. då va det dax för mej lindis å warroo att gå våran morgon runda innan lindis skulle jobba...
Vi har hört att man bränner mest fett på morgonen innan frukost...
sagt å gjort.. mötte dom utanför så begav vi oss av.. en 40 min promenix blav det härligt inte en människa ute vid den tiden så han kan springa lös hela tiden...
Han va lika pigg som vanligt förståss...
Goaste Tyrannen..
snart ska jag å warroo ut i skogen å strosa lite igen..
Ha en underbar dag alla


Här tog jag han på bar gärning när han låg i sängen haha på husses sida...
kung

image416

här talar han om att han faktiskt fåååår ligga där för husse så det så :S

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha yeeey.... uppdaterat ;)
off.. shit ja beundrar dig att du orkar gå upp så tidigt o gå ut o gå... d hade ja aaaaldrig orkat.. haha

Postat av: Charming man

Gillar du julen? mvh this charming man!

2007-12-11 @ 11:14:51
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: anfia

Tessan: haha japp nu e det gjort.. jag kan ju inte tjöta på dej att uppdatera när jag inte gör det sj hehe...
jo men det e gött att gå så tidigt men jag kan säga så att jag hade ju inte gått om inte lindis gick me hehe...

Charmig man: Om jag gillar julen.. nja det e överreklamerat tycker jag bara... va roligare när ungarna va små.. nu e det bara massa stress å pengar som läggs på nada...

2007-12-11 @ 14:22:59
Postat av: Tessan

nu e den uppdaterad igen min blogg ;)

2007-12-11 @ 22:35:00
URL: http://xayides.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback