aj aj aj

JaHA då har man varit hos tandläkaren 2 ggr denna veckan.. aj aj aj.. dyrt va det me.. å inte e jag klar där ennu.. *suckar*
men iaf... denna veckan har varit de latas vecka.. haha iaf min å warroos lata vecka.. vi har varit ute på promenix me Anna å Tinan iaf..
I morse va vi ute och körde lite fritt följ och ställande...
tränade även lite fjärr vilket jag tycker artar sej riktigt bra nu.. :)
I dag så ska jag jobba på natten så Warroo får va hemma med min son Mattias..
På måndag ska jag till min pokjvän i tidaholm och då ska kompisarna i Gbg passa den lille tyrannen.. så då blir det åka spårvagn å grejjer :)
Hon som ska passa han e jätte duktig på hundar och vet va hon ska göra så jag lämnar över han me gott lugn... hennes kille e me duktig så.. aa
nä nu ska jag städa lite här sen sova så jag orkar me nattten...
ha det gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback