Äntligen

Gomorron...
I går så snöade det otroligt mkt när vi gick upp kl 06:30... så jag hä'llde i mej kaffet snabbt och sen gick jag och warroo ut och lekte i snön i en timme...
Härligt inte en människa va ute så vi va helt själva på hela Hasselbacken där vi bor...
Vid 8 va det dax för tvättstugan fram till kl va 12.. slit å släp det va inte så skoj me tanke på att det snöade fram till kl 13... så jag kan ju bara säga att vi har såå mkt snö! :(
Kl 14 drog jag och Min son Mattias ner till vårdcentralen då hade båda två tid hos doktorn... stressade och andan i halsen anmälde vi oss i exp.. då fick vi reda på att läkan va sjuk...(hur kan en läkare va sjuk då) haha...
men vi blev rätt sura då dom inte ringt oss å meddelat detta.
Men Mattias fick en ny tid på Fredag och jag i nästa vecka... Viktigast e det ju för Mattias då han fått en Knöl i armhålan och massor av utslag runt i kring den :(
Mattias stannade kvar på Torget för att möta upp sin lilla flickvän medans jag åkte hem och fikade med sandie.
När sandie gick hem drog jag och warroo ut i snön för att träna lite.. hahaha såg nog rätt sköj ut när vi pulsade fram i snön... så det blev bara en kort träning i dag...
Kl 18 då vart det ÄNTLIGEN dax att möta upp Anna och "små trilska" Tinan.. hihi...
Vi tog en hääärlig promenad en runda som kallas "Holmsgård" underbart va det.. hundarna sprang runt i snön och hade sköj. Tack för promenixen :)
Väl hemma så kom min kära svägerska för att färga mitt hår.. Oj så fin jag blev hihi...
Det va vår dag det...
Nu e det en ny dag och snön ligger fortfarande kvar :(
Så det blir ut och leka i dag me.. men jag kan ju säga att Warroo e sååå trött ennu... hua han ville inte alls gå ur sängen då jag masade mej upp nyss.. så nu ligger han i soffan och gottar sen och önskar nog att vi inte ska gå ut ennu hehe... men sorry killen.. snart e det dax :) Mammas lilla älskade tyrann :)
Ha en go dag på er alla :)

Måste bara lägga in denna fina dikten som fanns på min msn då jag kom upp i morse från min goa vän mickis...


När Anfian kom till,var tanken ganska klar, för den här tjejjen har något i sig, som inte många har, Hon har en hand som hjälper, hon lyssnar och förstår, och det bästa utav allt är att hon inte viker undan där andra väljer att gå, Så därför vill jag idag fira, en vän och det just nu,Här får du nu en jättekram, för anfian,,det är ju du!


Glömde ju nämna att när jag å anna va ute på promenixen hahahahaha.. så säger jag.. _fan det förvånar mej inte om jag lägger mej raklång snart så som min hund drar.. hahahahahaha...
å precis när jag säger detta så hittar jag anna liggandes på trottoaren å sammtidigt kommer det en bil hahahahaha shit.. skratta gott kan jag säga...hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anna

Najs dikt!! Haha du glömde nämna min vurpa! *s*

Postat av: anfia

hahahaha ja den glömde jag haha ska genast skriva den hahahaha

2007-01-24 @ 12:07:59
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback