Gomorron

Suckar då har man varit vaken sen kl 03.00 i natt igen då.. blir så trött.. nu har jag vaknat kl 03.00 varje natt i 2 veckor.. skumt... tror det spökar i mitt sovrum.. oups sånt ska man inte skriva här... haha då blir man väl tvångs inlaggd hahahaha.. men men.. iaf... jag och warroo va precis ute och halkade runt på gatan.. drog ner till skolan och tränade lite innan alla barnen kom till skolan... i eftermiddag skall vi ha lite miljö träning på torget... skall även lägga ett apell spår i dag.. det e vindstilla!! Perfect!
Apell spår e ju så trist men nått som måste tränas på...
Jaja.. nu ska jag ta hand om mina spöken haha
******************************************************************************************************************
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Så nu har jag drivit ut mina spöken  *skrattar*

Iaf Tina e på besök i dag så dom rusar runt här och tror att min lägenhet är den nya lekstugan haha...
Och oj oj oj vad det snöar ute.. helt sjukt mkt.. man blir ju så sur.. varför ska denna förbannade snö komma nu.... JAG HATAR SNÖ!!!
***********************************************************************************************************

Se så fin tavlan blev på Warroo

Beställ ni oxå vettja
www.hundtavlor.se
tavla
Här nedan är fotot hon målat av




Kommentarer
Postat av: Anonym

Först tänkte jag jättemycket.. sen tystnade jag.. slocknade helt, men nu lyser jag igen! Underbar blogg!

Postat av: Anna

shit kan man ju bara säga *asg*

2007-01-11 @ 22:28:17
Postat av: Anfia & Tyrannen Warroo

Shit... aaa Tinas dajareee på mitt stora rumms golv bläääääääääää

2007-01-11 @ 22:38:13
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Christina & Busligan

Vilken fin tavla!! Så lik mamma Tammy han är på den!

2007-01-11 @ 22:58:08
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Christin (sidekick till Wakool)

Är det någon tröst så härjar nattspökena hos mig oxå!!! Jag HAR en gammal spökdam i min gamla 40-talslägenhet *helt övertygad* som irriterar sig på när jag har massor av odiskad disk. Och då skojar lite genom att bl.a gömma diskploppen :). Humor på tanten! Men just nu är det de där "klockan 03.00-spökena" som härjar. Tips...som jag fick. Testa varm mjölk och rödvin.....och gamla avsnitt av Miami Vice!

Kram Christin och Malva

2007-01-12 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback