Äntligen är solen här!!!!

Mmm vaknade i morse av att solen petade mej i ögat..
UNDERBART!!
I går va jag ute och tränade tyrannen...
lite kontakt... massasteg.. rediga killen...
ett läggande och 2 inkallningar..
sen fick han springa av sej en hel del.. hua jag måste ha tag på en cyckel så jag kan börja cyckla me han...
Har ju kommit på att ta slut på en kelpies energi bara genom att gå och träna.. det funkar inte.. så cyckel står som nästa inköp helt klart!!!

I dag ska jag träna lite oxå.. skall nog attans lägga ett spår... lr.. nja.. kanske upplet.. aa jag får se...
Men det får bli till kvällen...
För i dag ska jag soooola.. mmm gott...
sen kl 15 är det gymmet som hägrar.. aa jag har ju kommit i gång å träna nu minst 3 dagar i veckan...
men men...
Saknar min Annapannan... ANNA kom hem nu!!!!
image265

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback