hej

Varit lite slapp med att skriva här ja...
Nån hundträning har det inte blivit av iaf..
men nästa vecka börjar allvaret.. då ska här tränas...
Då ska Anna bossa över oss.. :S.. hehe men jag har bett om det själv faktiskt.
Så det ska bli riktigt skoj faktiskt!!
Så dessa dagar som e kvar blir slappa slappa å bara promenixer.
Så ha nu underbara dagar ni med...
Å jag längtar tills den 25/6 då skall jag och min Pojkvän på semester i 10 dagar tillsammans wieee gott ska det bli...
må gott alla så länge

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Hur går det?! Har ni kommit i gång med träningen än?!? Heja Anna! - Se till att Anfia och Warroo kommer ut på tävlingsbanorna snart! ;-)

Postat av: Anna

Ja du Christina, jag ska verkligen fösöka, men det beror ju på om Anfia lyder mig *s*

2007-06-15 @ 23:19:06
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: anfia & Warroo

hallå ursäkta får jag va me i samtalet?
nu strejkar jag hahah

2007-06-16 @ 02:35:27
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback