Foton på lite lydnad fotograf (helena)

I morse tog jag med mej Helena ut när jag skulle köra lite lydnad.
Hon fick oxå hålla i kameran...
Shit nu ser jag oxå att oj jag jobbade liiite mkt me min egna kropp oxå..
Men men jag får skärpa mej... hihi
här e lite fritt följ...
??


Här e ställandet..
s

Läggandet
e

japp det va de...
här e bara hur snygg han e helt enkelt hihi


Körde även lite uppletande... gick faktiskt bra!!! *tumme upp* jag gick ut och la 3 ggr och joo du han artar sej sen sist... redig tyrann !!

Ha en go dag alla...

Kommentarer
Postat av: Anna

Va redig du är... men ja, lite kropp är det ju, lr hur :)

2007-03-11 @ 18:01:08
Postat av: anfia

aa hihi jag vet rediga jag och warroo...
mm det e ju det me kroppen.. inte bara mitt fett jag behöver banta bort haha utan mitt krops språk me hihihi

2007-03-11 @ 18:04:40
Postat av: Christina

Jag tror mig förstå detta problem du har med kroppspråket... syns ju t om på stillbilden ;) *fniss*

Postat av: anfia

Christina: mm haha jag vet... men nu så nedrans ska det bli ordning på de me.. men det e ju så svårt att låta bli :-(
I dag när jag tränar ska jag gå som om jag vore stelopererad i över kroppen hihihi

2007-03-12 @ 07:04:08
Postat av: Nelian

Hihi!! Vi håller alla tummar å tassar för att det kommer gå bra för er på tävlingen... Vore kul om man fick komma å kika!!

2007-03-13 @ 08:27:36
URL: http://www.zeldastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback