Lite bilder på Warroo och Moa

Hej.
I går va vi på kalas hos mor och far...
Då pappi

fyllt år...
Massa kakor å go glass blev det... och gubben verkade nöjd med pressenten.. som då va en snygg jacka jag köpt till han :)

Tog även lite kort på Deras lilla hund Moa.. :)
image134
image135
Visst e hon söt lilla gummsan...

Här är även ett kort på Warroo och Mosan i hop...

image136
Sötnosar hihi...

Nu ska jag ta min hund för en underbar morgon promenix i det underbara "vår" vädret :)
image137säger Warroo till Tinan... hans looove... hihi
Ha nu en underbar dag alla... tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Tina

*Grrrrrr* du vet ju att jag hatar karlar *s*

Postat av: anfia

Warroo svarar...
Jo men bruttan.. jag e gay.. men aa då du me fast aa du vet.. men vi kan inte himla med det utåt fattar ru la? hur kommer det se ut i vår avels värld?
Hörru bruttan nu får du allt ta å tänka till med din snygga boder knöl.. hihi köss te dej

2007-03-05 @ 09:19:48
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Lindis

...Lite valpar här kanske???.... hade ju varit så söta.. :) Hihi

2007-03-15 @ 10:18:27
Postat av: Anfia

Lindis: hahahaha nej nej då blir det ju blandisar.. å det går iiiinte hahaha.
Warroo ska ju få ett rykte om att vara en ståtlig Avels hane nån gång som alla vill ha hihi.. Önske tänkande kanske men man vet aldrig han kanske blir Mr Don joan lr hur det nu stavas.
Men då får det allt bli till snygga meriterade top Kelpies tikar!!

2007-03-19 @ 08:36:05
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback