Tränat massor i dag!!!!

Hej å hå va det har tränats idag..
Anna och Tinan hämtade upp oss kl 11 så bar det av upp till stenungsunds Brukshundklubb...
Vi startade med lydnad.. Warroo han va fruktansvärd varvad... f ick ett mindre överslag.. men det löste sej fort... han fick slappna av lite granna sen körde vi på..
Jag tyckte han låg lite långt fram i dag och jag fattade inte riktigt va som va fel.. ok.. massa hundar men nää det va inte det...
Så jag bad anna köra han lite.. för att kolla av hur hon gick för att där se vad för fel jag kanske gjorde..
anna ? warroo
Sagt och gjort Anna tog han.. se bild hihi
Haaa där såg jag va felet med mej va i dag.. hallå anfia...
Jag startade sammtidigt som jag sa fot.. inte bra.. och dessutom korrigerade jag inte snabbt nog då han la sej liiite framför...
Himla bra att lämna över hunden till nån annan så man kan kolla va felet är...
das
Efter lydnaden la vi hundarna plats
gew

u5er
Sen bar det i väg ut i skogen.. för att köra lite vind övningar...
Tycker allt att det gick fint för tyrannen..
Vi har ju inte kört så mkt av den varan...
Tycker det gick fint för Tinan me...
Så efter detta så begav vi oss till bilen...för att dricka kaffe.. Vi lät hahaha hundarna leka lite på åkern nedan för bilen här e lite foton på detta oxå...'

Tack Anna för en trevlig dag ser fram i mot nästa!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjoflöjt så najzz att träna lite!! Det får bli mer av det :) Gött att kvällarna blir ljusare nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback