uppdatering från i går

Hej..
I går så kom Anna panna å hämtade oss..
Vi tog en promenix i nestes skog och efter åt så körde vi lite uppletande i en korridor..
Tina fick leta först.. det gick lysande för henne...
Sen va det Warroos tur... jo första skicket gick bra mycket bra...
Andra skicket :(.. ingen komentar.. andra skicket blev 7 skick typ.. Hunden blev asså en vänster varavare i rutan... han kopplade inte på näsan.. han bara sprang runt runt i samma varv.. *suckar*
Va hade hänt.. han som alltid är allert på att hämta in sakerna.. men i går näää... bekväm aa...kanske lite då...
Men hmm jag ska göra som anna sa... när han kommer in me grejjerna så ska jag inte leka me han.. utan bara godis och ett snabbt beröm och sen skicka igen...
Så nu blir det att köra upplet varje dag... jag tänkte att jag ska lägga ut massa massa grejjer så han inte misslyckas... Lr e det fel?
Jaja.. nu ska jag inte bli down för detta... problem är till för att lösas... jag ger inte upp iaf...

Efter detta åkte vi för att lägga oss i Kärringgrillen.. soooola.. måste ju bli snygga nu.. ok ok vi e redan snygga svårt att bli snyggare hahahaha... :)

I dag ska jag bara köra upplet... inget annat...
och jag själv ska te gymmet i kväll...

ha en go dag alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Lugn lugn lugn är orden som ska vara som ett mantra i huvet. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback