uppe med tuppen

Mm som vanligt kan man inte sova länge på morgonen...
Och dessutom har det varit full storm här i natt.. *suck*

I går va första dagen på länge Jag och Tyrannen tog det lugnt...
Inget träna ingen promenad..
Vi behövde en vilo dag..

Men i dag är en ny dag..

Innan kompisen från stan kommer hit för att laga min data som krånglar hela tiden,
så ska jag och warroo hinna med ett spår och uppletande,
Måste även träna lite apportering och framförgående..
Och ta en promenad i stormen :/

Så om jag har minnet med mej så uppdaterar jag senare..
Ha en bra dag!!
image169

Kommentarer
Postat av: Polishunden HUND

Vilka roliga tecknade bilder!! Ser ju ut som Scoobydobido!! När e de dax för tävling? Ja tävlar också ibland men det går sådär för min Matte som alltid e nervfast på jobbet....ja hon blir helt hopplös!!
Vov o vift från Polishunden HUND

Postat av: Fia

Är här och kikar ibland, men är lite dålig på att skriva... Fin gosse, har han blivit! Lycka till på den kommande tävlingen :) Kan jag stjäla några bilder förresten? Och så är jag nyfiken när det blir röntgen... Tammy hälsar till sonen :)

2007-03-19 @ 05:51:22
URL: http://www.vickulas.se
Postat av: Warroo

Svar till Polishunden HUND:
Tja warroo här...
Bilderna hittade matte på nån sida som hon fick upp på google.. hon sökte på animerade bilder så ploppa det upp massor.. kolla får ni se :)
Haha.. ja jag har ju ingen egen erfaren het av tävling så det ska bli sköj å se matte när hon ska tävla mej mohaha...Hon e ju redan jätte nervös å det e ju i maj..
Jag menar hon har ju tävlat förr så va har hon å va nervös för.. det e la jag som ska va det lr?
dom e enna skumma dessa människor .
Hoppas du får en rolig dag på jobbet :=)
Mvh mej tyrannen Warroo

2007-03-19 @ 07:42:02
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anfia

Svar till Fia: hej hej va trevligt att du besöker våran blogg. :)
självklar får du sno bilder :)
Ja visst e han snygg den lille tyrannen.. jag funderar på att ställa han snart faktiskt.
Haha men jag har ju bara ställt schäfer så jag får nog åka å titta när kelpisar ställs först.
Ang röntgen så skall jag försöka ta mej råd med detta nu.. har en tandläkar nota som ligger över mej just nu.
Men snart snart...
Warroo hälsar massa pussar tillbaka till Mammi Tammy

2007-03-19 @ 07:46:17
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback