En dag till, och från jobbet

I dag fick tyrannen hänga me till jobbet.. så jag tog lite kort... i slutet e bara några goa kort efter en kväll när han vart irriterad på mej haha...
men vi börjar me jobbet!!
image213på väg
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Å här är vi på väg hem bus på hög nivå!!
image216
image217

-----------------------------------här väntas det på bussen hem i gen :)----------------------------------------------------
image221
**************************************************************************************************************************
Här kommer ful korten på han *skrattar*
image222
image223
image224
det va dom de...
Hehe jag e galen me att ta kort nu me min nya fina mobil.. K810i.. kan jag varmt rekomendera...
I går så tränade vi men det gick åt fanders så.. nä jag tänker ens inte skriva om det..
Men i mon ska vi påt igen.. å då hoppas jag det kommer gå bra:)

bye å kram från oss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka goa kort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback