hej..

Jaha alltid e det nått :(
Trodde ju bara man skulle röntga höfter å armbågar.. men näää
Det ska ju va knäleder me tydligen-... *suckar* va trött man blir...
Haha på schäfer e det minsann bara höfter å armb.. det e ju va jag e varn vid..
men men man ska inte gråta över spilld mjölk... i slutet på maj bär det av till veterinären igen.. för att röntga KNÄLEDER!!...
Men jag e inte det minsta orolig.. han rör sej så fint så...

Förutom att man e lite irriterad så funkar livet med tyrannen bra...
Vi tränar nästan ingen lydnad lr spår...
Nej vi bara kör ledarskap å långa goa promenixer...
Håller iof på mkt med att han ska plocka upp allt jag tappar då.. för att han så mkt som möjligt ska kunna hjälpa till på mitt jobb som personlig ass...
Givetvis tappar jag rätt mkt varje dag med flit men han plockar snabbt upp det och får gott med berömm!

Tänkte att jag skulle köra i gång lydnaden ganska snart likså spåret...
Hoppas man kommer me på Mht den 18 maj i stenungsund oxå...
Men det såg ljust ut sa hon som höll i anmälningarna! :)

Nä nu ska jag ta å gå en sväng me mr tyrann...
Ha en fortsatt trevlig helg alla..

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har du inte Röstat än, så gör det nu...
Vilken är den bästa TV-Serien??

Postat av: Christina & Busligan

Hallå!!! Du behöver inte röntga knälederna - veterinären kan känna på knäna för att kolla patella luxation!!! Tar bara några minuter!

2007-05-06 @ 20:57:35
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Warroo & Anfia

åå gott.. då slipper jag de... men då ska jag säga till min veterinär detta :)
Tack för upplysningen :) :)

2007-05-06 @ 22:28:29
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback