Fin besök

Ajjamen i morse kom anna och lämnade Tinan kl 07.00 i morse.. hon skall vara här tills på torsdag kväll...
Gott så warroo har nån att leka lite med.. å han ääääääääälskar ju tinan.. jag me.. meeeeen inte hennes hår.. shit va hon fäller!!.. typiskt alltid när jag ska passa henne.. men tur e la att det finns dammsugare.. problemet me denna hund tinan e bara att hon tror det e ett får på hjul.. för hon vallar den haha... då föredrar jag en hund som inte gillar den ist precis som warroo...
Du å jag Warroo... men ok Tinan du me...
här e lite kort från i morse på huligarnerna...

Jag ger dej onda ögat om du inte leker me mej säger Tinan
tass

wa

Må gott alla nu ska vi ut på en härlig promenix...
bye

Kommentarer
Postat av: Naken

Kul med en kompis på besök ;) Hoppas bara att den där dammsugaren inte åker fram, gillar den inte, morrar så förfärligt.

Postat av: Annapannan

Åh va mysigt de ser ut att ha. Vagott för Tinan att få lite skoj.. hon har saknat sin Warroo. Tack så hemskt mycket för hjälpen!! *kram*

2007-11-20 @ 18:16:48
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Christina & Busligan

En liten utmaning till er finns i min blogg!!! Vill veta era mål för 2008!!

2007-11-20 @ 23:08:30
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback