kan man ha mera otur en mej ?

I onsdags morse kl 8a va jag så himla hurtig och drog ner te gymmer för att köra bodypump...
Passet gick galant tills det va dax för stretching.. pang sa de... i nack muskeln...
Jag blev helt invalid...
Kom hem la mej några timmar.. tårarna bara sprutade för det gjorde så förbannat ont.. å jag brukar ALDRIG gråta av att jag hat ont...-
Duschen tänkte jag värme på nacken.. gick in i duschen efter att jag stoppat i mej 2 ibumetin... skulle aldrig gått in i D... för innan jag kom ur den hade jag gjort skadan i nacken hundra ggr värre... jag skrek av smärta...
Ringde min mamm.. så hon fick komma me tiger balsam samt starka verktabletter... Sagt å gjort... så fort hon kom tog jag en tablett... hon åkte efter nån timme och jag gick å la mej... ringde lindis och bad henne komma ner å ta stackars Warroo som jag inte kunde ta ut själv.. skulle möta henne i dörren för att säga hej.. men kom inte ur sängen.. tur att hon har nyckel hit.. så lilla lindis fick hjälpa mej ur sängen.. men att stå å sitta va inte skönt... inte ligga heller.... vi bestämmde att hon skulle ha W under natten... där låg jag i min säng.. me mina verktabletter å tiger balsam... kom på att attans jag har ju brffen mot mina leder jag ringer kungälvs sjukhus å rådfrågar dom.. ajamen dom kunde jag allt ta.. jag sa oxå att jag har tiparol för verk hemma å det kunde jag me ta.. EN... sagt å gjort galen av min smärta stoppa jag i mej en Tiparol å en bruffen... Tiparol blir man ju lite vimsig av.. så under kvällens gång hade jag stoppat i mej massa panodil starka sånna.. bruffen å ett par tiparol.. så kl 02:00 vaknade jag av att jag mådde så illa.. innan jag kom ur min säng... men jag hann... reaktionen för kroppen blev ju ut me alla gifter så klart... min nacke den ska vi inte snacka om.. det gjorde ont.. fick iaf fipplat me mej en spann in i sovrummet.. å hela dagen i går va jag å spannen bästisar medans jag å nacken va ovänner... lindis fick åter ha warroo hos sej.. jag kunde ju inte gå ut me stackarn...
Där skall han vara tills i morgon.. sitter här nu framför datan och ajaj-- har lovat mej själv att aldrig mer stoppa i mej verktablöetter mer än man får.. men asså jag lovar man blir tokig av smärta man gör vad som helst för att bli kvitt den...
Nu gör det så ont att sängen får bli min vän även denna dag.. tur att min pojkvän kommer i dag å tar hand om mej hela helgen.. nått helloween firande ser mörkt ut för mej iaf...
Må gott alla...

TACK LINDIS OCH DAVID FÖR ATT NI HJÄLPER MEJ MED WARROO


Kommentarer
Postat av: Annapannan

Men bläääööö vännen. Det låter inge vidare!! Hoppas du kryar på dig snart!! Själv kör jag allt i 200 knyck igen och kommer väl förmodligen kracha rätt in i väggen!!

Postat av: Christina

Stackare! Hoppas du mår bättre snart!!

2007-11-02 @ 17:26:40
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Tessan

stackare.. lindis berätta allt om din sträckning..
stackare.. hoppas du e bättre imorn..
kramis

2007-11-02 @ 20:06:31
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Jenny

fy vad hemskt! Hoppas det går över fort! Krya på dig!

2007-11-02 @ 21:56:50
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=HoneyPie
Postat av: Fia

Oh, fyyyyyy..... Krya på dej!!!!!!!!!!!

2007-11-02 @ 22:36:37
URL: http://www.vickulas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback