Okej.. jag ger mej!!

Se upp alla kelpie hanar.. här kommer Warroo på MY DOG!!!!!!
Han kommer att ställas ut...
Hua kikade runt på SKK sida om anmälan.. det där va en hel djungel ju...
Vart katten hittar man anmälan då.. *letar*
Aha så ska man va medlem i SKK me.. inga dåliga pretantioner dom har haha.. men aja får bli medlem då ra...
Men resten.. vart katten.. hmm..
Nä min kära uppfödare få guida mej tror jag..
Christina jag kommer ringa dej i kväll.. lr ring mej då du har lite tid bättre så kanske...



Kommentarer
Postat av: Christin och Wakool

Heja!

2007-11-08 @ 12:48:21
Postat av: anfia

hahaha...

2007-11-08 @ 13:17:39
Postat av: Maria

Spännande! Jag funderar också på att ställa ut men det blir ju så fasligt dyrt när man måste bli medlem i SKK också... Synd att det inte räcker med medlemskap i SBK. Huset vårt ligger i Skälebräcke/centrum. Ha det gott!

Postat av: Christina

Hallå!!
Har haft fullt upp med brorsan Boomer hela kvällen - nu ska jag krypa till kojs, är supertrött... men vi kan väl höras i helgen!?!!

2007-11-08 @ 21:50:02
URL: http://www.busligan.se
Postat av: anfia

Svar Maria:
Ja det blir svin dyrt.. :( haha jag ska önska mej det i julklapp..

------------------------------------------------------
Svar Christina: Japp men det blir bra vi höres i helgen :)

2007-11-09 @ 06:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback