söndagen och måndagen

Hej.
Äntligen kan jag sätta mej å skriva lite blogg :)
Har haft fullt upp hela helgen hua..
Hjälpte Lindis Och David å Flyttstäda deras gammla lägenhet i lövgärdet heeeeeela lördagen.. Warroo va med å han hade såå tråkigt :(
Så i söndags begav jag å lindis + hund upp till nestgård för att spåra lite..
Han va lite okonsentrerad i spåret  men lyckades iaf ta 3 av 5 pinnar, när jag började lägga ut spåret såg jag att det gått en älg lr 2 påängen men jag gjorde en changsning, men jag är nöjd med spåret iaf.. vinklarna tog han galant och 3 pinnar e ok, medans spåret låg så körde jag lite inkallningar och linförighet, han tyckte det va sååå skoj och han gick som en klocka :)
I går måndag så träna jag utanför här jag bor på gräsmattan, ville ha lite störningar och det fick jag av andra hundar och dess ägare samt retsam grann katt som warroo verkligen HATAR :S
Men dessa störninga brydda han sej inte ett dugg om han ville bara träna träna.. som bestod av, inkallning, linf, framförgående, samt apporteringen.. tycker allt att han håller apporen bra i munnen nu, och han sätter sej sakta men säkert.. alla vet ju att killar kan inte göra 2 saker sammtidigt (ironi) så jag e impad av min lille tyrann hehe..
Efter detta la jag plats på parkeringen,,, och han låg sååå fint trots hundar och katter. Han hajja grejjen nu kanske ?  :)
Summa sumarium jag e super nöjd med söndag och måndags träningen.
Inga konflikter och popcornen i hans lilla huvud verkade färdig poppade hahaha,
I dag skall jag ut i skogen och lägga ett spår så får se hur detta kan gå.. bra tror jag..
Ha det gott alla.. kommer inte skriva förens helgen då jag skall "opereras" i morgon bitti och efter det kommer jag att spendera tor och fred i härryda hos min pojkvän.. så Anna snälla kan du passa Warroo kanske? hihii,
Må gott alla


Kommentarer
Postat av: Nelia

Hoohooo... låter som Warro e reedigt duktig!! :)

Låter hemskt med operation hörrö du.. ngt allvarligt??

kram

2007-10-11 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback