En förmiddag hemma hos anna & tina

Kl 08.00 kom anna och hämtade mej och W.
Ner till ica kvantum och köpte nybakade chiabata lr hur nu det stavas.. å smarrigt pålägg.. sen hem te Anna...
Käkade frulle..
image344
Sen va det dax att ta ut hästarna i hagen

Åter till stallet för att hämta vatten till pållarna
image348
mmm ni ser rätt.. detta åket skulle vi ta ner till hagen.. asså vägen dit e ju inte den bästa haha..
men anna sa sätt dej bakom mej så drar vi...
Hahahahahahahaha det va det värsta jag varit me om.. liseberg.. släng daj i väggen.. shit åk me anna en gång så... haha
å anna sa när vi va framme i hagen att hem då e det bättre.. haha.. vi höll på att åka av vägen kan jag säga.. det va på håret asså.. jag såg döden i vitögat tro mej... men shit va jag garva.. hahaha


här vattnas hästar

efter vattningen va det tajm för mej att lägga spår till W.. sagt å gjort.. sen dödens färd hem igen då haha
Spåret låg i ca 40 min...
tycker han gjorde bra i från sej W.. vi har ju aldrig spårat äng spår heller haha
här e bilder på detta

men jag vart super nöjd.. redig kille
efter detta va det dax för anna å tinan å valla.. jag stod i hagen som åskådare..

Å då va vallningen klart.. haha kolla tinans stil...
image358

Tack anna för en super trevlig förmiddag...
å jag säger bara näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääj
((hahaha))


Kommentarer
Postat av: Annapannan

Härlig dag lr hur!! :) Och.... NAAAAAAAAAAAAJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback