hej alla

Ja va har hänt nu då... haha jo vi har tränat å tränat å tränat...
i går va det meningen att jag annapanna å hundarna skulle spårat.. meeeeeeeen shit va det regnade och blåste.. så detta sköt vi upp tills nästa vecka...
har hållt kurs för sandra å benzo me.. jätte rediga e ni...
Warroo gör stoooooooooooooooooora framsteg nu.. jag ska se om anna kan filma lite me mobilen nästa gång så ska jag lägga ut den om jag kommer på hur man gör dvs haha...
Anna du e ju grym på att göra dokumentärer så aa du får bli förste filmare *asg*
Även i dag står träning på menyn...
ska köra upplet och så...
så skriver mer i kväll...
image332
Va bara tvungen att lägga in bebis bilden.. shit tänk va tiden har gått fort...
snart e han 2 år min lille tyrann...
Goood jag älskar min hund

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha snutteplutt så söt...

2007-09-15 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback