Hjälpt Lindis och david å packa inför flytt

I går drog jag och warroo till götet (lövgärdet) för att hjälpa lindis och david å packa.. dom skall ju flytta till stenungsund nu äntligen så.. gladerligen så åkte vi dit å hjälpte till...
Vi va.. Jag anfia, Warroo. Tessan..Arraxboll, lindis och david som fyllde alla kartonger..
Och tro det lr ej.. men vi har faktiskt packat ner precis allt.. inget kvar i några skåp...
här e lite bilder haha..

Ankomsten till lövg.. nit halsbandet på... haha

lite trötta efter all packning.. warroo sussar gott me david


På morran då vi vaknat gick vi en go promenix med warroo upp till sjön som finns en bit bort..
Och asså jag verkligen älskar att fota min vackra hund.. så här följer fler bilder...
image364
image365
image366
image367
image368
image369


Nä nu skall vi gå å sova... vi är totalt slut..
Men vill givetvis Passa på att gratulera Busligans Wakool som blev upplyttade till lägre klass i helgen
Massa grattis till er..



Good va jag snart vill ut och tävla jag me... meeeen.. det ska slipas in i det sista... Perfekt vill vi ha det..
Men håll ut.. snart ska vi ut.. ett litet tag till bara behöver vi... ;)

Anna göttans att det gick bra för dej å tinan i helgen.. och att du e nöjd :)

Må gott alla





Kommentarer
Postat av: Christina

När är det dags för tävlingsdebuten????

Postat av: Anfia & Warroo

haha.. inte detta året.. men i januari har jag siktat in mej på... man kan ju inte rusa på med denna lille killen.. så.. vi tar lite tid på oss.. bättre så.. :)
Men han gör stoooooooooora framsteg..
då han lägger alla hormonerna på hyllan.. haha...

2007-09-23 @ 21:10:32
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Tessan

fan sikka bra bilder.. haha ett par av dom e ju riktigt kanon.. hehe Tessan is the mästerfotograf ;)

2007-09-23 @ 23:32:34
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Maria

Nästa gång ni är i Götet får ni hojta till så vi får träffa er! :)

2007-09-24 @ 09:05:37
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback