Kört sök :)

Trevligt trevligt.... I dag har vi iaf kört sök... på stenungsbk...
6 st vart vi iaf..
Eftersom tyrannen inte kört det så massa så fick han massa popupper såklart.. han tvekade en del på de manliga figgarna.. han som älskar karlar... hmm.. jaja men det lossna till slut iaf :)
efter söker blev det plats i grupp.. vilket jag inte lagt så mkt det heller.. så koppel avstånd fick det bli.. för inte ville jag att han skulle rusa fram tilöl nån av det gigantiska sch hanarna no way...
nja platsen gick så där asså.. visst han låg.. meeeeeen.. han kröp lite .. men men det får ju filas på såklart...
Körde även lite lydnad.. sen skulle det hoppas.. där kopplades Min hjärna bort TOTALT!!!!!... *skämmes*
JAja... förlåt anna... brusade visst upp lite väl.. men men... det va jag som inte tänkte...
tyvärr så blev det inga kort på warroo på söket men jag lyckades ta på anna å tinan iaf..
image342
image343

I morgon bitti kl 8a kommer anna å hämtar mej.. då bär det av hem te henne för att spåra och köra budf...
Hej hopp ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Vafääään tog du kort!! Jag snooooor!!!! Bra att du hängde med, nu blir det ju lite riktig träning och det ska du ha!! *s* Thnx för idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback