Korning på G

Japp på fredag den 2 maj e det dax ...
Kl 13.00 startar vi.. då vi blev nr ett.. jag som ville gå me och kolla på iaf en hund när den gick... men tji fick jag..
Är faktiskt lite nervös måste jag erkänna.. men jag tror allt att lille tyrannen kommer klara detta galant :)
I går va vi hos farbror veterinären.. dax för vacc.. och en vikt.. 16.6 kilo.. hmm inte så mkt tycker jag.. men efter han parade så har han varit jätte dålig med att äta... men efter vi varit där hos veterinären så vips så fick an matlusten tebax..
Men men.. han känner ju på sej när man inte mår så bra så det påverkar nog en hel del..
Denna veckan som varit har jag varit hemma i sweeeden.. så jag har gossat me min älskade hund.. (love)
Helt otroligt va en hund hjälper mycket när man e lessen och mår skit...
Fattar inte hur dom kan påverka en så mycket med glädje och skratt...
Tack min lilla tyrann för att du finns ..
Och tack Underbara pojkvän och vänner och ni som skrivit komentarer på min blogg...
Nu måste man ta tag i livet och gå vidare även om det känns mycket tungt.. men jag vet att min vän jovan inte vill att vi sitter och deppar i hop hela dagarna.. hua detta blir inte lätt men man måste...
Men men... nu skall jag ta tag i min tvätt och sen ut å träna hunden..
I kväll kommer Annapanna äntligen.. goood va jag saknar dej gumman... *snyft*

Ha en underbar dag alla

massa kramar från oss

((nelia.. hang in there vi finns här ))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är hundar underbara! De ger så otroligt mycket av både glädje o tröst!

Lycka till på fredag!

Postat av: Maria

Nämen fy så mycket hemskt som hänt sedan jag kollade din blogg sist. Tänker på dig i din sorg Anfia! :(

Jag kommer tyvärr inte kunna se Warroos mt på fredag, men håller tummarna för succé. Skall du ställa ut honom på lördagen?

2008-05-01 @ 12:26:26
URL: http://lissie.se
Postat av: Pia

Vilka hemskheter ni fått gå igenom senaste tiden...kram på er!
Vi håller tummarna hårt imorgon!

2008-05-01 @ 21:37:39
URL: http://flosan.se
Postat av: Anonym

Masse lykke til imorgen det går sikkert kjempebra;)

2008-05-01 @ 22:17:57
Postat av: Veronique & Coominya

Lycka till i dag!!!

2008-05-02 @ 08:01:48
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Hilde & gutta

Grattis;)

2008-05-02 @ 22:19:02
Postat av: Gun

Ville bara Gratta dig o din fina Warroo till MT, Gött!!
Har inte varit in här på ett tag, läste om din vän...uch va sorgligt :-( Tröstkram!

2008-05-03 @ 17:21:58
URL: http://www.torpie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback