Tänd ett ljus

http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=488&tab=candles

Klicka på länken för att komma till jovans minnes sida.

Jovan jovan lilla vännen...
Saknar dej och och är förtvivlad över det som skett.
Hur kunde dom dom där som tror dom har makt på alla sätt.
Att göra så här mot dej .. våran Jovan :'(
Dom som gjorde detta skall ju föregå men gott exempel.. dom skall f-n inte slå i hjäl nån.. Å dom skall kalla sej lagens högra hand... my ass :@  Lagen.. säger att man inte får döda.. lagen säger att man inte får slå... Hur kunde dom göra  så..
Jag har sån ilska och vrede i mej så fort jag ser en sån där "lagens högra hand människa"
Eller jag vet inte om jag ska kalla dom människor.. svin är för fint oxå.. dom är inte värda ett nam ens...
Jova snälla kom tebax... Vem ska jag " skoj tjäftas me nu då"? vem ska jag ha maraton dansning me på festerna? vem ska jag vem ska vi alla.. nää jag vet inte.. jag vet inte vad jag skall skriva...
Jag kommer alltid minnas dej , satt och kollade på gamla kort i går.. log och grät... Minns du "sjumilaskogen" med alla grodorna.. Jag va livrädd för dessa hundratals små små grodor som va överallt på vägen... Men du löste de...Du skrattade gott åt min rädsla å sa.. men Mamma Dalton då.. det e ju bara små försvarslösa små grod bebisar... Men du och Två vänner till löste de..
Jag kan sitta här i evigheter å skriva till dej... Ja jag skriver till dej som om du fortfarande fanns här hos oss.. men jag vet att du din själ finns här och vakar över oss...
Lova mej Jovan att du vakar extra mycket över Din Älskade flickvän Nelia... Vi kommer alltid finnas där för henne.. men då vi sover måste du vara hos henne... jag vet man kan inte dela på sej.. men jo en själ kan vara över allt.. så glöm inte Din familj..
Vila nu i frid lilla Jovan (L)

image490

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Anfia.. gråter med dig!! Kramar

2008-04-28 @ 11:33:59
Postat av: Anna

ja det var ju jag som skrev

2008-04-28 @ 13:37:17
Postat av: Hilde

Uff blir så lei meg når jeg leser dine fine ord... Jeg håper og tror att en dag skal vi see igjen de vi er så glade i å som vi har mistet så altfor tidlig... En dag Anfi så møter vi dem igjen!! Klem

Postat av: Jensen

Vet inte vad ska säga... Se det så att dom Gud älskar hämtar han först

R.I.P Jovan

2008-05-02 @ 19:43:13
Postat av: Sandra

R.I.P johan, kommer aldrig glömma dig...

2008-06-09 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback