Då har vi varit ute och...

Tränat.
Promenaden dit e inte lång men lagom.. euuum tar ca 10 min om ens de hihi...
Warroo fick först leta efter grannens son Simon som hade gömmt sej i skogen.. Och självklart hitta han Simon redig kille..

Efter letandet körde jag lite lydnad.. linf och ställande samt läggande.. inkallningen tyckte han att han skulle lägga sej på när jag lämna han... men då va det bara att göra det igen å igen men me kort avstånd.. till slut hajja han att ok morsan e envetnare en mej så det e la bäst å gö som hon säger.. hehe...
efter de fick han ligga plats medans lindis hjälpte mej att göra en Valp inkallning på Lillan.. åå jösses hon kom som ett skott.. wiiieeeeeeeeeee mamma mammma lämna mej aldrig så igen hahaha... redig tjejja..
Warroo han låg så snällt kvar.. duktiii...
som belöning fick han lite uppletande i korridor.. la ut 3 saker,, en boll en pip och en liten liten läderbit... han e ju så redig att han kom in me allt :) :) :)
Här e lite bilder från i dag.. haha... ingen kritik nu tack hahahaha....




Svääääääääääääääääääng


hooole moses.. in me armen kvinna hahahahha'


leeeeetar


Ligger plats :)


Lillan gapar att farsan jag e häääääääääääääääääääääär


Goa simon passar lillan


Oj Oj massa fint kort :)


Bus i mellan träningen


bus bus


Kan nåååån ta bort detta jädra hassbandet ellerrrrrrr


Ja kooooomeeeeeeeeeeeeeer wiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee



Oj oj oj så tllöööött man kan va efter en sån tränings grej..

Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är ju för söt den där lilla varelsen! Kul att se träningsbilder också!

Jag har letat efter din mailadress men utan framgång. Kan inte du skicka den till mig så får du lösen till min blogg. Ha det bäst!

[email protected]

2008-08-10 @ 16:18:25
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback