ORBITREK

Jippie nu har jag ÄNTLIGEN fått en Orbitrek.
Fick den för ett bra pris av tessan..
Nu jädrar ska här trekas..



Hundarna undrade va det va för skum mojäng jag hade släpat hem.. Warroo han lukta lite på den sen va det nog
Medans Lillan skulle utforska vart endaste liten del av den :)'





Dagarna som gått har det tränats och promenixats, Lillan har fått hänga me på lite längre promenader nu,
Dock ej för långa. Men det e ju iaf så man får komma ut på en halvtimmes promenix.

Lillan har fått träna inkallningar samt sitt.
Tyckte faktiskt det va dax att hon skulle lära sej att man kan gå i trappan i svalen.
För hon e lite tung när man har annat att bära på när man ska upp.
Så jag visa henne hur det funka meed ett litet ben i taget . till slut så behövdes det bara en liten push i rumpan :)
Nu så springer hon både upp och ner i den.. Ja ja jag vet man ska inte låta valpar gå i trappor, för höfter å så kan ta skada.. men alla mina valpar har fått gå upp och dom vart de då inge fel på :)
Och vi snackar om mja.. 10 trappsteg..
Nåväl.. Hon har även nu då även lärt sej hur man hoppar upp i soffan vilket warroo tycker är MINDRE sköj.. stackarn det va hans frizoon från den lilla räpan :S

Warroo har jag bara koncentrerat mej på linf och friaföljet, då han gärna släpper koncentrationen i mellan varven.. så massa träning av de.
Jag vet inte om jag har synvylla men asså jag tycker banneme att warroo har blitt större och aa han börjar mer se ut som en hane nu.. å inte en TIK som Extriör dommaren tyckte *morr*
Säg aldrig så om min Vackra snyggaste hane. *morr*



I dag blir det full rulle här hemma.. hua.. för i dag skall jag å min gubbe passa Min brorson Adrian som e totäääääääält överaktiv ålder 3 år :)
Men ack så söt och charmig *love*
Och maskinerna i tvättstugan går för fulla muggar, lyckades boka dubbla tider så i dag blir täcken och kuddar tvättade oxå :)
Ha en go dag alla :)
här e lite morron kort på mina monster *älska*





Nanar goooott



Även Farsan warroo e tlööttt.



När man sovit klart så e det fullfart, eftersom att farsan ligger och latar sej ennu så blir det *döööööööööda mattes plychhund*


Kommentarer
Postat av: Anonym

yhuhf

2008-08-19 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback