Så söta dom e mina Bebisar :)


Godmorgon alla



Dax å strecka på sej.. å sätta fasst hornen i pannan å.....



Trackasera farsan Warroo :)



Ska jag slå daj eller... passa sa ja.. hihi




Ooo Farsan warroo visar alla sina stoooora tänder då.. hua..




Men då biter jag han me mina syyyla vassa bizzar




Nä nu blev jag tlööött.. så nu ska jag sova....



Här under diggar jag å sova.. då kan jag ligga på lur... å bita första bästa i tårna som passerar mitt gömm ställe..

HUa då va första natten över...
Denna lilla råttan har jag bestämmt mej för att hon faktiskt ska sussa stora buren om natten...
då hon tuggar på preeeeeciiiisssssssssss allt
Så buren är en bra grej...
Har varit ute va 3e timme ungefär.. hahaha warroo han va lika förväntasfull varje gång jag vart ute me Lillan-.-- han ville ju oxå me.. men näää.. en gång fick han gå me sen va de bra..
Så man kan säga att jag e dööö trött nu.. så nu sover bägge hundarna å jag ska lägga mej å kolla på Dubbelavsnitt av DJURPOLISEN HOUSTON  hmm det stavas garanterat inte så.. jaja..
ha en go dag alla..
kram från oss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande med lilla valpan. Hon är sjukt söt på bilderna, ja säkert i verkligheten åxå förstås. Kul namn hon fick med! :)

Postat av: Maria

Åh, är det lilla underverket hemma nu! Så sjukt söt hon är! Gosa lite extra med valpmagen från mig.

2008-08-03 @ 21:59:41
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback