Dax att skriva lite

Sitter här å kl e sju på en lördags morgon och kan inte sova mera..
Tror jag e för nervös inför teori provet om några dagar...
Så nu väntar jag på att Bästaste Lindis ska vakna i trappen breve.. så vi kan gå på en långpromenix och be till gud att vi inte blir jagade av Älgen som ränner runt här och jagar folk kors å tvärs.. hua otäcka opålitliga äckliga djur det där.. bläää *livrädd* e jag för dom!

La in alla kort från kameran i går och hittade lite kort som e nya på mina pälsbollar...
Jag börjar me min Älskade tyrann Warroo..

lite kort från träningen härom dagen..


Ska vi träna  ?? snälla kom an nuuuu...




Gött morsan fatta vinken träna blir det...



När jag satt så hääääär blev hon iiiinte nöjd.. men jag va ju tvungen jag såg
ju inget för den dära jackan juu... *suckar*



Ett perfekt ställande fick jag till och mkt mkt mera.. lydnaden gick kaaaanon
och morsan va super nöjd.. hehe ja va kan hon bli annat me en hund som ...

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.... *smilar*
mm gråhårig blev jag me... å ögonen fassna av allt kollande på morsan när vi
tränade... ha de gött nu ska lillan visas på bild(er) me.. :)



Heeeeeeeeeej här e jag å jag kan så på 2 ben.. nästan jämt och jag
e världsmästare på att hoppa på folk å bita dom i händerna.. inte poppis
men lika gla e jag förde..

vaktar på Shell i stenungsund.... *hehe*

Poträtt lr?....

man blir trött av att vara mej... så min bästis plych hund blev min kudde...

men på morsan sover jag ändå som goast *Myser*


Oups nu hinner jag inte skriva mera.. nu smsa lindis dax att gå.. tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Christina

Goa bilder på fina vovvar! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback