besök hos mor å moster samt upp i ottan promenix

Hej hopp...
Äntligen gick det att lägga in kort på bloggen.. har försökt sen i går men nu så...
Så jag börjar skriva om går dagen.


I går morse tog jag bussen till min lilla mamma och moster som då bor grannar på landet i kungälv.
Warroo han fick stanna hemma faktiskt, kan säga att han va ganska trött efter morgon promenixen vi tog kl 04.00. så vila för han kändes rätt :)
Mamma mötte mej vid bussen.. stackars mammi och små hundarna.. dom va dy blota att all blötsnö som for ner från himlen... kan man säga att jag oxå vart sen när vi kom hem till huset.
här e kort på små tyrannerna
fsbj
härligt blöta hahaha...
Vi fikade och beklagade oss över detta väder!
Mamma ringde moster som va å jobbade och frågade om vi skulle ta in hästarna.. neeeej tänkte jag inte ut igen.. jo jo det skulle vi...
Moster och kusinen har 2 nya fina hästar.. kort nedan...
feonalilleman

dyblöta blev vi IGEN!!!
Bara att ta på torra kläder hehe...
kl 2 va det dax för mej att ta min P-spruta hemma hos moster...
JAG HAR SPRUTSKRÄCK!!!!!!!!!!
Men va ska man göra när inget annat funkar ?
Nja det tog la en timme innan hon fick sätta den på mej...
moster om du läser detta,.,, det gjorde 10a ont!!!
Men tack för hjälpen *puss*
Hjälpte även henne att ta in höet som låg i transporten..
Kl halv 5 körde lilla mammi hem mej..
Warroo va såååå glad och rastlös när jag kom hem.. så jag tog en sväng med han och passade på att träna lite linförighet...
han gick som en gud.. redig kille...
*skrattar* han vart fortfarande lika rastlös när vi kom in.. för när jag satt vid datan... kom han bärandes på en av mina 3 kilos hantlar.. se själva hahahaha
jy
Tur att man alltid har mobilen nära så man kan ta kort,,
Så hallå tung aporteringen blir en baggis.. han har redan en tia på de hehehehe...
det va i går detta...

I morse kl 04.05 va det dax för promenixen me lindis igen...
Nu har jag minsann fotobevis med klocka slag och datum hehe
väntaru6
Här väntar vi på att lindis ska komma ut...
I dag står massa träning på agendan...
ska försöka hinna skriva om detta i kväll..
ha en underbar dag alla


Grattis Tessan på din födelsedag hurra hurra från oss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Good 4:a, då ska man sova!!

Postat av: Tessan

ni e tamej fan inte kloka.... ;)

2008-01-11 @ 11:54:22
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Tessan

haha tackar.. du e go du!! =)

2008-01-11 @ 12:06:45
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Christina

Promenad kl 04.00 - du är ju INTE Klok.... då SKA man sova!! Så är det bara! ;)

2008-01-11 @ 23:24:49
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Shanie

Den nedersta hästen påminner
nästan läbbigt mycket om Buke! Han blev ju
nyligen såld , men ska väl gott göras att han har hamnat helt borta i Sverige nu ???

2008-01-13 @ 18:01:17
URL: http://stormvarsel.wordpress.com/
Postat av: Maria

hej.. tittar in från vovve. alltid lika kul att titta på fina bilder på andras hunda och läsa om andras äventyr.. hoppas allt e bra,,, mvh Maria

2008-01-16 @ 20:28:06
Postat av: anfia

Maria: välkommen tebax :)

2008-01-23 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback