regn regn regn

Suckar.. detta eviga regnande...
Kan det inte bli vår nu då.. så sommaren kan komma...
Aaa det vart iaf inte regn i morse kl 04 när vi gick promenaden,, det vart ju positivt...
Mmm ska snart ge mej ut för att träna lille tyrannen.. haha han kom precis bärandes på min hanten på 3 kg.. tror han vill träna va?
jd

han e så söt min lille tyrann...
Just det ja.. jag mätte manken på han härom dagen... 50cm hög e han lille killen...
nu ska han bara växa i den där höjden...huvudet å så.. men det kommer la.. men han e för söt nu och jag vill inte att han ska få ett sånt dära typiskt kelpie huvud.. oups så kanske jag inte ska skriva här.. sorry :D
Nä nu ska vi dra ut...
här e en bild till på min skönhet.. han e ju stilig lr hur?
fty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback