Lill semester i skåne

'

Japp då va man hemma igen :(
Det har varit helt underbar i lödrup hos mammi å pappi i husvagnen.. det slutade med att warroo fick vara hos min moster å mobbro i kungsbacka.. det va ca 30grader varmt ute så.. nää djurplågeri att låta han åka me i en bil utan AC å tonade rutor ända ner till skåne...
så han har haft det underbart å blivit massa bortskämmd :)
Tack Håkan å Rosmarie för hjälpen. :) ni e underbara!!

Här e lite kort jag tog när jag va där nere
havet ligger ju ca 30 meter från husvagnen så det va UNDERBART å dess utom e det bräckt vatten hehe...
Trista e att de äter upp ca 10meter varge år av campingen så det e enna trist för det e ju så vackert där!



Kvällsingen



Ett skepp kommer lastat med?




Kvällen








Pappas konstverk




Lilla moa ligger i solstolen å solar




teddy




Moa nanig




haha pappa å brossan har varit å fiskat.. hallå va e fisken då?
Mamma ser bestämmd ut hihihi

¨Nu ska jag ta hand om min packning å sen dra till stranden om man pallar att gå dit.. det e redan 27 grader.. shit va ska denna dagen sluta?
ha en underbar dag alla.

Kommentarer
Postat av: moster rose-marie

hejsan tösen!

det var ett rent nöje att ha warro-yrvädret hos oss

om du behöver lite ledigt från honom så har vi han mer än gärna, vackra bilder du har tagit,ha det nu underbart i solen o simma lugnt. puss o kram till er

från moster o mobror.

2008-07-30 @ 14:03:17
Postat av: anfia

MOster å mobbro: Tack så jätte massa en än gång för hjälpen :) Det kändes bra i mitt hjärta att han va hos er.. det e ju min bebis å han lämnar jag inte hur som haver.. Hälsa Mobbro att nu har jag lärt han äta me kniv å gaffel vid bordet jobbar nu på skeden men det e svårare skrattar

Ha det så bra å massa kramar te er..

Har ni msn så adda mej..
[email protected] kramis

2008-07-31 @ 08:52:06
Postat av: Hanna

Jag har pussat på tiiiiiiiiny valpmage jag retas

Vem som är vem på korten, jaaa du... det kan nog bara Pia berätta. =)

2008-08-01 @ 09:23:23
URL: http://pudeltok.se
Postat av: Pia

Så välkomna så!!! Det blir en liten skitunge du får med...inte mkt som bekymrar henne;)

2008-08-01 @ 15:37:59
URL: http://flosan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback