promenad promenad...

Hela förra veckan va jag uppe med tuppen kl 03.50 för att gå promenix med lindis.
Rediga oss :)
Även i dag har jag tagit morgon promenixen.. och vid 19 tiden gick jag Annapanna och lindis samt hundarna warroo..tinan och booob en hääääääääärlig promenix och hundarna sprang som tokar :)
Härligt att äntligen träffa annapanna det va ju sååå länge sen massa kraaaaaaaam gumms...
image507
Som vanligt ligger warroo först...


image508
Inge bra kort på tinan å booob men det e ju ett kort haha


image509
'Tillslut ett på fåglarna när dom va ute ur buren här hemma för första gången...
himlans bra att hänga upp en sitt pinne i taket faktiskt..
Måste nu komma på ett namn till honan..
Hanen e den ljusa av dom å han heter Freddie...
så va ska man döpa bruden till då??


nu sova

ses i morron alla läsare

Kommentarer
Postat av: Anna

AAAAaaaa det var på tiden, men jag ber om ursäkt men mitt liv är ju helt bläääiigt och jag har svårt att få till nåt

Postat av: Shanie

Ja det var verkligen uppe med tuppen det , kliva upp frvilligt klockan 4 om morgonen du är ju inte riktigt klok människa
;-)

2008-05-27 @ 13:25:38
URL: http://stormvarsel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback