På helgerna går man till dagis på morronen

När man heter Warroo & Lillan iaf..
För där kan man springa lös utan att det stör någo annan + att man slipper oroa sej för andra hundar.. Himla bra me dagis inhängnat och klart.. Givetvis plockar man upp hundarnas **** efter om så inte barnen som kommer på Måndagen trampar i skiten :S
I går lördag och i dag söndag va Mrs Scout och hennes polares hund som hon passar över helgen med oss där.. *morr* tycker Warroo som känner sej lite åtsidosatt från Lindis & David... Han vill ju oxå vara hos dom som han brukade innan den lilla sketungen Lillan kom in i bilden...*ler*
Iaf här kommer lite bilder från i dag...





















Hahaha Tuffa killen.. äääj den e inte hans... han behöver inte ha nån sån grej för att se cool ut.. han

är det naturligt *hihihi*





Jaha de va de de...
*snyft* i dag åker min Bejbe tillbaka till Norge å jobbar,, *suck* 3 veckor tills vi ses igen...
Men snart snart har jag körkortet å då ska jag söka jobb i norge igen :)
Blir ju lättare då :)
'¨'¨'¨'¨¨''¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨''¨'¨¨'¨'¨'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Agendan i dag är...

¤ Duscha båda hundarna.. (hua)
¤Uppletande med Warroo och Lillan
¤Apportering Warroo
¤linf Warroo
¤Klicka in Lillan (fortsättning från  går)
¤ingångar Lillan

Just de i går började jag klicka in Lillan.. redig flicka för det där snappa hon fort...
så i dag fortsätter vi me klickern :)

Ha nu en helt underbar söndag..
Ps... Ring e vän lr närastående i dag och berätta hur mkt den/dom betyder för dej...
man vet aldrig när det kan vara försent. Ds
För det ska jag göra nu..
Kram alla va rädda om er ni är värdefulla !!


Kommentarer
Postat av: Pia

Linförighet?? Är det då man ligger ca 1,5 m före matte och plöjer backen???;)

Postat av: anfia & warroo & lillan

japp alldeles rätt.. då är hunden rätt lärd.. själv jobbar vi på det här men.. aa svårt moment :S :)

2008-10-19 @ 23:37:40
URL: http://anfia.blogg.se/
Postat av: Tess

hehe fan du har ju full späckat schema på dagarna, haha å jag som tycker jag har mycket att göra haha! Not, jag har blivit ganska lat för att vara ärlig :P

Fina bilder, lilla hunden lindis passa var ju grymt söt och go.. Lillan blir bara större och större :) kuligt!



Du har rätt man ska ofta berätta för människor att man tycker om dom! Så tycker om dig tjejen och hoppas du har en fin kväll!



kram på dig och dina skatter

2008-10-22 @ 21:49:56
URL: http://thelifeaboutme.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Vilka fina vovvar. Ha en trevlig dag.

2008-11-01 @ 12:39:29
URL: http://henriettasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback