Lördag...

Japp då vaknade man kl 06:00 på en lördag *morr* typiskt att man inte kan sova när man väl får sova...
Snön den bara yr utanför å det är svin kallt... tycker allt att snön kan försvinna nu och aldrig mer komma åter :)
Sitter här iaf och är jätte nervös... valpen som jag skulle kika på får jag besked om i morgon... *nervös* hoppas hoppas... vill ju så gärna ha honom... Längtar så efter att få träna å tävla ju...
Men får jag inte han så är det la bara att börja leta igen :-(... *suck*
Men nu vet jag iaf att det är kelpie jag vill ha... nja det finns 2 andra raser me... ok ok Anna jag vet... vågar då inte säga imot Anna inte nej nej... hehe
Nä nu e det dax att ta lille Musse ut på en promenad *trist* kan inte gå så långt med honom då han e så liten å försvinner i snön *jobbigt* men lika nöjd är han för det!!  :-)
Håll nu tummarna för mej i morgon... snälla!!!
Ha en go dag i snö yran...
//anfia å Musse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback