En underbar helg på orust

Mmm va vi har gottat oss...
Då kompisen har en "sommar" stuga på hällevikstrand spenderade jag och Warroo hela helgen där ute..
I vårt sällskap fanns även några vänner...
Mycket trevligt har det varit..,
Warroo har sprungit fritt i bergen som omringar huset.
stilas
Vi har gått härliga promenader bland hus och små gränder som ligger precis intill vattnet..

Och jag hittade en perfect liten gräsplan där jag faktiskt passade på att träna lite inkallning samt Linförighet..
La han även plats en stund.
Lyckligtvis passerade det ett par med en hund men min redige tyrann låt så fint kvar så...

Här är lite bilder jag tagit med mobilen på warroo samt en bild på utsikten från tvrummet i huset.. en underbar solnedgång :)
solnedgång

Här kommer lite bilder till på warroo.. sorry den dåliga kvaliten på fotona men dom e ju tagna med mobilen...stil

Kommentarer
Postat av: Lindis

Underbara orust...Å snart bär d av igen....Warro e som klippt å skuren därute.
Han e numera vår myshund på landet :)

puss På er

2007-03-15 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback