Warroo blev utmanad av Goyen

Var är du född?
På kennel busligan i Karlstad

Ditt favoritgodis?
Korv, Pizza mums...

Hur många egna halsband och koppel har du?
6stycken :)

Hur ser ditt förhållande till vatten ut?
Ååå BAAAAAAADA...(hav/sjö)

Har du några "kläder"? (täcken el. liknande)
Ett varmt fodrat blått bävernylon täcke.

Har du något speciellt kännetecken som skiljer dig från andra hundar i samma ras/färg?
Jag är unik...hmm jag har horn i pannan oxå... hehe men bara i bland!

Hur reagerade resten av flocken (tvåbenta som fyrbenta) när du flyttade in?
Skrattar.. asså när jag gick över tröskeln så sa jag masa på er..
Då bodde även musse här...
Jag körde mitt rejs tills katten kom från iiingenstans.. hua... då.. ok då va jag inte sååå tuff...

Vad är/skulle vara den absolut bästa belöningen du kunde få?
Att höra Mattes glada röst "bra" och en go kram av henne.. det finns inget som slår det :)

Vad är det bästa du vet?
Spela ett spatt me matte... helst när vi e ute på promenad me nån annan hund... då praoar jag som drag hund!

Vad är det värsta du vet?
Att bli lämnad själv..

Har du någon alldeles speciell egenhet?
Ja.. jag skäller och ylar när matte sjunger...(hon sjunger gräsligt)

Något hyss som du pysslar med?
hihihi...mmm jag ylar högljutt när jag är själv!

Var sover du på natten?
antingen på min filt.. men helst i mattes säng!

Vad äter du för foder?
Purina High Preformence

Hur reagerar du när du får några dagars vila?
Inte skoj... då hämtar jag alla mina leksaker och lägger vid matte... jag uppmanar till skojbråk genom att skälla.. Men asså JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!!

Vad tror du skulle vara din drömtillvaro?
En gård på landet med massa får och hästar där skulle jag och min matte trivas :)

***************************************************************************************************************
Härmed utmanar jag Warroo Bc Tina :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh neeeej

Postat av: Anonym

Halloj!

Hade du lust att åka med upp till Karlstad framöver? Isåfall kan väl du kolla vilka helger du kan så kan vi ge förslag till Christina.

Ha det fint och pussa fine Warroo från mig och Lissie!

2007-02-18 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback