Min Älskade Hund

tyrannen
Det e helt sjukt va jag älskar min lille tyrann.. Han får mej att skratta varje dag..
När allt känns hopplöst finns han där.. alltid så glad och busig..
Han är ALDRIG på dåligt humör den lille tyrannen..
Gud va jag älskar dej min lille tyrann!

I morse va vi ute och tränade lydnad.. han känns rätt snart klar måste jag säga... tävla tävla tävla hehe.. det e dax... men när?... hua nu vart jag sådär nervös igen.. good daem asså varför ska man ha sånna kassa tävlings nerver för?
Jaja den dagen den dagen..
Den 15e skall jag beställa tid för röntgen för han iaf.. då kommer min veterinär tebax från sin semester...

jaja ha det gott alla...
P.s Missa nu inte hundmässan i Gbg till helgen..



Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Vilken go bild på tyrannen! Vi ska till mässan på lördag är det tänkt.... hoppas vi ses då! Vid kelpieringen kl 09.00?!

Postat av: Christina & Busligan

Vilken härlig bild på tyrannen! Vi ska till mässan på lördagen - syns vi vid kelpieringen kl 09.00?!?

2007-01-04 @ 09:00:16
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Christin (sidekick till Wakool)

Heja Anfia och Warroo!!!

Jättehärligt att ni börjar bli klara för tävling!!!
Wakool har nog en bit kvar ja... Men någon gång under 2007 så!
För oss är det väl framförallt apporteringen, framförgårgående....och ja störningar i största allmänhet som lämnar en hel del övrigt att önska. Hm.
Men vi jobbar på det, det gör vi. ;-)

Krama Warroo från oss!

2007-01-05 @ 22:26:21
Postat av: Christin igen

Jag har hittat på ett nytt moment. "framförgårgående" hehe....jaja

2007-01-05 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback