renovering

Japp här renoveras det.. hehe.,..
Hela köket byts ut luckor bänkar tapet golv...
Hallen tapeter dörrar samt golv... det kommer bli såååå fint.. hehe tur att man slipper göra det själv...
jag har tagit massa före kort... så när dom e klara blir det efter kort ska lägga ut det här på bloggen




I söndags va jag och warroo ute och körde uppletande.. vallade av en korridor.. david grannen va med och hjälpte mej.. jag la ut 6 saker.. hunden kom in med 4a.. 5 och 6e va metall.. hunden total vägrar att ta metaller som ligger i rutan *grrrr*
Så va ska jag göra?
Jag har grejjar me metaller inne då tar han dom.. men ute.. eru dum morsan ta du dom själv typ...
Men jag va ganska nöjd 4 av 6 apporter får duga.. efter detta så blev det linf, lite fjärr... han hajjar grejjen nu.. redig.. fjärren e bara för skoj skull... inkallning, och apportering.. han gick kalas bra!!

Från det ena te den 8e.. i morse när jag kom upp såg det ut så här :(
snöigt
En jäklans massa snö... JAG HATAR SNÖ!!
jag e verkligen en sommar människa.. men ok.. w älskar ju denna snö.. å jag älskar han så.. *suck* jag får gilla läget..
Nä nu ska jag göra mej klar för att dra ner te gymmet.. BODY PUMP
må gott alla


Kommentarer
Postat av: Tessan

måste ju erkänna att d ser hur mysigt ut som helst... men ja vill ha SOOOMMMMAAARRRR!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback