tränat...

Jaha, då har man varit uppe i ottan och tränat hund ja.. haha nä halv 9 va klockan när jag stack ut me warroo...
I dag träna vi frittf samt framf gående...
haha här e ett kort från fria f.. kanske inte så bra.. men det e då inte lätt att fota samtidigt iaf...
image338
image339
Träningen gick kanoners iaf...
Så jag e nöjd...
i eftm blir det apportering samt linf..

Harregood jag har helt glömt att skriva att mammis å pappis hund moa...
som här på bilden e höggravid.. har för 2 veckor sen fått sina bebisar...

image340

Här e bebisarna nyfödda..
Namnen på dom e.. hmm en heter pavarotti för att han låter hela tiden..
å en hette keddie.. hmm tror jag det va.. hehe.. men så söta iaf
image341
Mamma å pappa skulle ta nya bilder snart.. å då lägger jag in dom me..

Kommentarer
Postat av: sabine

hejsan, tack för din hälsning. söta valpar o fina hundar. lycka till med din fortsatta träning.
hälsningar sabine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback