blääää

Va jag e trött på denna bantnings sörja jag häller i mej 5 ggr om dagen...
Ok dag ett va den ok... dag2.. nja.. dag 3.. spyyy...
Men nu i dag skall jag äta ett lagat mål... hmm va ska jag hitta på att äta..
Jag vill ju äta allt man inte får.. *snyft*
Men jag ska banne me klara detta... jag har några kilo att gå ner skamm den som ger sej asså...
Nästa vecka börjar jag på body pumpen igen.. göttans!!!
På söndag skall jag väga och mäta mej igen.. gör det varannan vecka..
Men nog kommer det visa resultat alltid.. jag märker ju på kläderna att det hänt något..
Så att sluta äta godis helt i hållet i 3 veckor snart e banne me bra..
Och att jag ligger i som attans me power worka och situps å grejjer varje dag. *rediga mejje*
Aa nu e det ju inte så att jag e massa tjock.. men jag vill ner till min idialvikt.. 70 kg.. jag e 182 lång så 70 kan bli bra.. nu har jag bara euuuum nästan 10kg kvar dit..
Jag hajjar inte detta asså.. hokus pokus filijokus så hade jag gått upp massa i vikt.. och när man ska ner alla kilorna så tar det ju sån himla tid :(
Snabbt resultat e vad jag vill ha.. men tyvärr funkar det ju inte så...
sen att vara arbetslös gör ju inte saken bättre.. då tjockar man på sej..
Man blir lat som attans..
Men nu så bit i hop å kom igen då... noo more lata dagar..
Nu ska kilorna väck...
Annapanna... ska du me på BP nästa vecka?

Må gott alla...


Kommentarer
Postat av: Tessan

va e d för sörja du häller i dig??

Postat av: anfia

nån chocklad smak sörja

2008-01-23 @ 10:04:39
Postat av: Tessan

ok? men va för märke? o varför hålla på me dietpulverskit? som du altid sagt te mig ;) bättre me nyttig mat o träning ;)

2008-01-23 @ 10:24:17
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Shanie

Minus 10 kg hade ju inte suttit helt fel på den här kroppen heller , kan ju
tyvärr inte skylla på gravidmage nu längre
såhär 8 år senare
;-) men pulverdiet ....näääää.... funkar det ?

2008-01-23 @ 11:08:08
URL: http://stormvarsel.wordpress.com/
Postat av: anfia

Tessan: jag äter mat oxå... ett lagat mål om dagen... och detta märket vet la inte jag va det heter.. fick det av gubbens kompis.. tro mej han har gått ner ganska mkt..!!!

Shaine: hahaha nää det va 9 år sen jag födde min siste så jag kan inte heller skylla på det...
jo pulverdieten verkar funka.. man måste ju äta mat oxå annars pajjar magen totalt.. men dock nyttig fettsnål mat. + att man MÅSTE motionera oxå..så på söndag då kommer jag se på våg och måttband om det visar sej.. :)

2008-01-23 @ 14:42:31
Postat av: Anna

hmmm jag ska nog skjuta på träningen lite.. varför göra nåt idag som du kan skjuta på en månad??

2008-01-24 @ 15:36:25
Postat av: anfia

Anna : va?

2008-01-25 @ 06:56:31
Postat av: Anna

Ett ordspråk jag gärna använder mig av! ;)

2008-01-25 @ 14:30:34
Postat av: Anna

Nya bilder i dagboken!! :)

2008-01-27 @ 21:04:17
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Tessan

UPPDATEEEERAAAA

2008-01-28 @ 11:17:59
URL: http://xayides.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback