Hurtiga oss

03.50 ringde klockan i morse.. dax att gå upp för morgon promenixen med Warroo och Lindis.
Drack lite kaffe och tog en cigg innan jag skulle möta Lindis utanför,, igentligen får man ju inte dricka kaffe innan man går en promenad på morgonen, om man skall gå ner i vikt.. magen skall vara helt tom.. men näää varken Warroo eller lindis skulle vilja gå med mej då.. Inge bra morgonhumör innan kaffe å cigg!
Sagt och gjort...
här e morgonens kort på tyrannen... han sitter/står utanför lindis port och kollar in om hon kommer snart..
gsuigjh


rundan vi går på morgonen är 2.89 km och en rejääääl uppförsbacke...


Kl 13.30 va det dax att möta Anna och hennes hundar på parkeringen,
Hon ringde på morran och ville gå vid denna tiden så.. självklart hängde jag och Warroo på :)
Anna kom med en HÖG löpande Tina och en åk sjuk dregglande Bob bebis.
Som vanligt brydde sej inte warroo ett dugg om Tinan va i höglöp, han har aldrig nånsin reagerat på löptikar.. hmm..
Men men...
Vi bestämmde att vi skulle gå Holmsgård som rundan heter..(4.29 km)

i
Tinan & Bob!



image447
Warroo & Tinan.. först här när tinan kissade blev warroo intresserad Kors i taket ! haha
Jag vart lite orolig för tyrannen... hmm men nu vet jag att han gillar flikkor.


image446

Soooom vanligt är warroo grymt långt bort när man går promenad även när andra hundar e med :(
Tittar ni noga så ser ni han där borta *pekar*
Haha det där me löp tik... det va nog bara för att vi skulle tro att han gillar flikkor för resterande av turen så sket han fullständigt i henne... vilket jag tycker är bra.. slippa ha en hane som livet stannar för när dom löper..
redig lilla bobban som orkade med att gå hela rundan..


Nu känner jag mej ganska nöjd med mej själv i dag..
Klarat även denna dag utan godis lr annat onyttigt :)
Motionerat ganska bra.. skulle vilja gå längre men det e ju så förbannat kallt å stormigt ute ju :(
I dag blir det ingen träning för Warroo..
Men i morgon är det 3 moment + spår som gäller!

ha de göttans alla...














Kommentarer
Postat av: Annapanna

Haha tack för promenaden, Bob var trött i ca 1/2h *suck*

Postat av: Christina

Du är fullkomligt galen som promenerar mitt i natten... å på fastande mage!!! ;) Skulle jag aldrig palla...

2008-01-17 @ 22:21:21
URL: http://www.busligan.se
Postat av: anfia

Anna: vassegooo.. haha lille bobben då :)

Christina: nää inte miss i natten haha kl e ju 4a. men jag äter en tallrik havregrynsgröt då jag kommer hem :)

2008-01-18 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback