rastlös

i går va det snö i dag e det regn :(
Men inte hindrade det mej och lindis och warroo kl 04:00 i morse att gå våran promenix.. i dag vart jag stenhård mot tyrannen...
han fick springa lös å rejsa av sej halva rundan av promenaden.. sen skulle han banne me gå lös brevid mej resten av vägen hem...
han e så trökig denna hubden när man går me han för han e gör långt framförän när man e på promenad.. så man får ropa rätt högt för att han ska höra när man kallar in han.. så i dag fick tyrannen vara lite social med oss kärringar me hahahaha.... han va la mindre nöjd men det struntade jag i.. han vart desstå gladare när vi kom hem då han fick ett smaskigt ben att tugga på medans jag gick å la mej å sov en stund...

har suttit här å kollat i geom alla bilder jag har på datan.. haha warroo e nog den mest fotograferade hunden som finns.. shit va bilder jag har på han.. hehe

men jag hittade lite bilder på Annas nya Bc oxå ju.. lille bobban...
har ju passat han 2 ggtr nu så här e lite kort...

itiyjyr

så söt.. men warroo e totalt livrädd för han sen sist jag passa han då bobban flög på mi warroo.. mm ni hajjar.. hehe anna han har du fått för dina synders skull som min mamma brukar utala det...

ha det gott alla---


Kommentarer
Postat av: Annapannan

lelle Bööööööb!! :) Söt med hår av hin *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback