Pluppisarna...







Dom e ju bara så underbart söta..
Snart snart ska jag åka dit å titta på dom små söta varelserna IRL.. ska bli så skoj..
Oj va jag ska fota,,,



Tränings Agendan med Warroo i dag..

* Linförighet

* Läggande undergång

* Inkallning

* Apportering

* ev ett apell spår i kväll



Ha en bra dag alla

Å jobbet jag fick e ap sköj.. shit massa info att ta in i min trasiga hjärna..
Det e ju inte bara att stå där bakom kassan å se glad ut precis...
Shit.. det e så mycket förberedelser innan man öppnar.. sen massa annat underdagen..
harregoood
Denna veckan blir det nog att jag e me å jobbar kväll så att jag lär mej stängningarna me..
HUa.. min hjärna brinner snart upp av över hettning.. hmm kan man beställa ett minna på salgrenska må tro?
Ja tänk om det ändå vore så enkelt... va bra det hade varit.



Va på Johans begravning i torsdags,,
Det va en jobbig och  tung dag..
Begravningen va jättefin verkligen.. endast en timme lång.. alldeles lagom.. han tyckte nog me de... hade jovan fått välja hade han la inte velat ha nån alls :)
Men det e skönt att begravningen äntligen är över,,, man har gått å väntat på den sen dagen han lämna oss.
Den 26 april.. men det har ju tagit tid eftersom att det är en utredning på detta...
Hoppas nu dom J'klarna åker dit så dom sent glömmer det,

Jovan du fattas oss.. saknar dej så vännen..
Ses i nagijalia


Ta hand om varandra... tänk på att dina nära å kära vänner å bekanta är mer värda än då riktigt förstått..
När du väl insett det kan det vara försent..
I torsdags när alla  vännner kom på begravningen insåg jag hur mycket dom igentligen betyder för mej och hur värdefulla dom  är..
Och det sa jag till dom dagen efter.. även dom hade förstått samma sak.. helt sjukt att en sån här grej ska behöva hända för att man ska få upp ögonen å fatta hur värdefulla dom är.
Så ring dina vänner å nära å kära å berätta för dom hur mycket dom verkligen betyder för dej.
Tro mej i morgon kan det vara försent,.

Massa kramar till er alla.



Till mina
Älskar er av hela mitt hjärta
familj, pojkvän, vänner ni betyder allt för mej *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Anna

Tja vännen, bor hos Kerstin ett tag... du vet det har varit så tungt, jag knäcks... Men nu kan jag andas igen och hoppas kunna hämta lite styrka igen att ta hand om mina barn!! Men vi kan väl träffas ändå!! Kramar å förresten grattis igen till jobbet, du kommer fixa det galant!!

2008-06-23 @ 15:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback