en go helg

Har det allt varit.. motionerat massa massa nu... shit jag e redig me min mat hahahaha jag har typ levt på gröt frukost.. sallad och kycklingfile i 2 veckor nu.. rediga jag... i morgon ska jag ställa mej på vågen.. hua--- attans om jag inte gått ner :(

Nog om de...
I dag flyttade 2 fåglar hem till oss.. 2 parakit ungar som e sjukt tama asså hihi... oj oj vad Warroo tycker dom e konstiga hahaha... han e så söt min tyrann :)  *älska*

d

Det va meningen att jag skulle träna hund hela helgen men det har ju varit så varmt... så i morgon kväll MÅSTE jag ta mej i kragen.. men det har faktiskt inte funnits nån insperation direkt efter allt som hänt :(
Men men jag kan inte gå å dra på det längre nu.. så träna träna...

Warroo har iaf hjälpt som husse att välja dagens rätt i rutiga kokboken...
45109-505

ska bara tilllägga att näää det blev inte de dom ville ha.. spagetti me köttfärssås fick det bli å hundmat till warroo med go mumsig VOV mjukmat i.. bortskämd ?? näää inte warroo inte... *hihihi*

Efter maten va tyrannen trött och eftersom att hans plats i soffan va upptagen likså hans kudde fick han ta den platsen som fanns såklart.. å kudde *skrattar*
På husses Cd case..

trött

Nu ska vi gotta oss på soffan till en go film jag å warroo.. för husse har åkt till norge för att jobba.. å jag söker annat jobb samt boende i oslo då ja... hojta om ni vet nått snälla :)
ha en go söndags kväll alla :)

((annapanna ska vi promenixa i morra? ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback