Hemma igen

om hem i fredags.. på stationen möttes jag av mobbro håkan & moster rosa + 2 överlyckliga bruna kelpisar som skrek av glädje.. mammas bebiiisar... gud va jag har saknat dom.. bebisar...
När allt va upppackaT å klart la vi oss alla 3 på soffan och myste...



hahahaha lillan dååå... söta skretunge

men inte kan väl lillan mysa allt för länge nehe då...


hallå nån som vill leeeeeeka.. ho ho...


skit it då.. trökmånsar :(


får la sova då da...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



På lördagen smsa anna om promenix..
Det va meningen att båda hundarna skulle få gå me.. det fick dom.. men warroo va så vidrig i kopplet så jag blev mest irriterad så tyrannen fick banne me stanna hemma för någe bråk på en promenix me 4 a hundar varav 2 hanar som iiiiiiiiiiiiiinte gillar varann kände jag inte för... så han fick en go promenix me mej själv lite senare.. tyckte han va gott faktiskt :)

Här e lite kort på lek å bus me Tinan Bob & lillan


Rasister... *grrr*


brrrrrrrrrrrr bäst å resa ragg åt rasisten Böööööööb


hihi



vem e snabbast nuu råååå



I dag e det plugga för hela slanten som gäller.. hund blir det i kväll lydnad me båda två.. sen promenad holmsgård me Scouterna "lindis & david"
Plugga plugga plugga.. måste plugga.. ska snart skriva teori  å köra upp jueeeeeeeee... samma dag ska jag göra båda två hua ....
pluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugga!!!!!!!!!!!

ha de gott kram alla

Vill lägga en länk här oxå..
en helt fantastisk sida.. där man kanske kan hitta sin bortsprungna hund.. och sätta in anons om din bortsprungna hund...
lägg även du till denna länk på din sida vettja :)
http://www.var-finns-min-hund.se/


Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiiiina vovvar :)

2008-10-13 @ 16:50:59
Postat av: Pia

Ska lägga in bilden så fort jag uppdaterar lite;)..dvs alltifrån imorgon till om ett halvår:D.

Postat av: moster o morbror

oh,vad vi saknar di små,det var himla fina bilder som du har lagt in på våra små yrväder,ha det gott o var rädd om er alla.kram

2008-10-16 @ 00:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback