lite kort...

 Hittade lite kort jag faktiskt ville lägga här.. de på warroo har ju varit på bloggen tidigare... men inte de på mej och Warroos fosterföräldrar Mr and Mrs Scout... kortet på dom e ju bara så mycket käääärlek... sötisar...






Har precis varit ute och kört en dubbellektion.. fick totaaalt hjärn släpp.. fattar fan inte va som hände i min hjärna.. lipa som en liten snorunge...
Mycket som drog runt i huvudet på mej.. Min vän Jovan... jag bara fick en sån fruktansvärd saknad efter han.. lilla jovan varför varför.. varför skulle de hända dej.. du är otroligt saknad skall du veta... tänker på dej varje dag...


Jovan min danspartner på festerna.. suckar ingen som man kan gåå loss me nu ju *snyft*

*ler* körfröken lugnade mej med en lugn röst och fick mej att slappna av och andaaaas...
Nu känns det allt bättre.. :)
Har precis fått reda på när jag ska köra upp och göra teori provet... inte så långt kvar kan jag avslöja,,, men det e ju inte om 2 v å inte om en heller... lite mer... men jag kommer hålla det hemligt för jag vill inte känna att jag får nån press då alla vet.. sooorrrryyyyy :p
Nu ska jag plugga teori :(

kram på er alla va rädda om der ni är värdefulla @-}-

Nelia: du klarar detta... kämpa ... all energi å kärlek te dejje @-}-

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med bilder, fina! Jag nallade Warroo-bilden.... OK????????????

/Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback